SOLID English School Blog

Як digital спеціалісту подружитися з англійською? | Словник корисних фраз

Щоб бути в курсі всіх світових тенденцій digital світу, нових технологій та західних новинок з перших вуст, все ж таки варто подружитися з англійською.

Топові блогери, корисні статті у блогах та відео на ютубі, newsletters від провідних спеціалістів — все це найчастіше англійською мовою.

В інтернет-маркетингу майже щодня з’являються нові тренди. Топу ми зібрали міні-словник слів та фраз, які допоможуть маркетологу та smm-фахівцю підкорити англомовний контент 👇🏼

Словник англомовних слів для діджитал-спеціаліста


Above the fold - частина веб-сторінки, яку видно без скролу.

Аffiliate marketing - розподіл прибутку між онлайн-рекламодавцями та онлайн-продавцями, при якому винагорода базується на показниках ефективності, як правило, у формі продажів, кліків, реєстрацій.

Banner blindness - тенденція онлайн користувачів ігнорувати банерну рекламу, навіть якщо вона містить інформацію, яку вони активно шукають.

Buzzword - модне слово чи фраза, яка використовується більше для експресивності, ніж для пояснення.

Doorway page - сторінка, створена спеціально для отримання високої позиції в пошукових системах за певними ключовими словами, яка слугує точкою переходу до основного контенту.

First-mover advantage - перевага, отримана першою компанією, яка вийшла на новий ринок.

Frequency cap - обмеження кількості разів, коли конкретному відвідувачу показується конкретна реклама.

Guerilla [геріла] marketing - партизанський маркетинг; нетрадиційний маркетинг, спрямований на отримання максимальних результатів за мінімальних ресурсів.

Smarketing =  sales and marketing alignment - коли об'єднані процеси продажів та маркетингу.

Word-of-mouth marketing - “сарафанне радіо”.



Як англійська допоможе маркетологу у кар’єрі?


  • Усі навчальні матеріали та професійна література в оригіналі видані саме англійською. Тому, знаючи мову, можна читати, слухати та дивитися різні матеріали. Деякі матеріали просто не існують російською або потребують більшого часу, аби бути адаптованими.

  • Можливість працювати в міжнародній компанії або взаємодіяти з іноземними клієнтами. Як правило, внутрішньокорпоративна мова спілкування – англійська.

  • Чим краще ваша англійська, тим вища зарплата. Це давно ні для кого не є секретом. Якщо ви переглядали вакансії, то, напевно, помітили, що багато компаній шукають співробітників зі знанням англійської мови. Особливо це стосується айті-компаній.


Ми зібрали лише малу частину вживаних маркетологами термінів англійською. Щоб навчитися грамотно і вільно висловлювати свої думки, вивчення одних слів недостатньо: потрібна розмовна практика і знання основ бізнес-комунікації.

Тому, якщо ви хочете вивчати англійську для роботи, чекаємо на курсі Business Communication. Наші талановиті тичери допоможуть досягти поставленої мети в найкоротші терміни відповідно до ваших побажань.

Made on
Tilda